491178番のスレッド表示
投稿 戻る 最初 HOME
[491178] fiery play(fiery_cgsn 2026/09/02 05:42:30)
Gram na paru polskich kasynach od lat i szczerze mowiac te wszystkie budy jest kalka siebie nawzajem. Do Fiery Play zreszta trafilem przez jakis watek na innym forum jakies pol roku temu i nie skasowalem konta, co u mnie jest komplementem. Biblioteka gier jest spore 窶 cos kolo 3000 slotow, Pragmatic Play dominuje, Gates of Olympus jak wszedzie na froncie, ale znalazlem tez troche starszych NetEntow, co mnie mile zaskoczylo.

Oferta na start nie jest rewolucja: stowka do okolo 1500 zl plus 100 darmowych spinow, dawkowane po 20 dziennie. Warunek obrotu x30 窶 nie jest to gwalt, ale uwazajcie na max bet, bo jak przewalisz max bet to bonus leci. Krazyl jakis kod bez depozytu na 50 spinow, ale nie wiem czy dalej dziala. Biezace promocje najlepiej sprawdzic bezposrednio na [Click] zanim wplacicie, bo z pamieci nie chce wprowadzac nikogo w blad.

Sam proces zapisu trwala moze piec minut, min. depozyt zaczyna sie od 40 zl, co jest norma. Robilem depozyt karta oraz Neteller, jest tez krypto, jesli ktos woli. Cashout przychodzi do e-portfela w kilka godzin, przelewem zeszlo mi dwa dni. Sprawdzanie dokumentow przed pierwszym cashoutem zajela dzien, ale tak maja wszyscy z licencja.

Na zywo spedzam najwiecej czasu 窶 Evolution ciagnie prawie wszystko, krupierzy tez po polsku na kilku stolach. Crazy Time i Monopoly Live jak zawsze, tylko ze w piatkowe wieczory jakosc spada. Z komorki strona jest responsywna 窶 aplikacji nie znalazlem, i to jest moj glowny zgrzyt, ale strona jest lekka.

To co mnie faktycznie zirytowalo, to obsluga 窶 u nich w Fiery Play odpowiada po polsku, ale w nocy siedza tam juz tylko anglojezyczni. Raz czekalem z 20 minut zanim ktos odpisal, ale sprawe zalatwili. Regulacja jest Curacao 窶 zadna Malta, ale na razie zero problemow z kasa.