521045番のスレッド表示
投稿 戻る 新 最初 古 HOME
[521045] lottoland(lottoland_ogKl 2026/10/01 17:01:04)
Oon pelannu Lottolandilla muutama viikko taaksepain ja rehellisesti sanottuna en odottanu hirveesti mutta positiivisesti yllatti. Rekkarointi ei kestany kauaa, taytti vaan perustiedot ja oli valmis. Minimitalletuksen tein 10 eurolla Skrillin kautta ja rahat naky heti tililla. Taa on yks niista jutuista mika ratkasee mulle aika paljon 窶� hitaat maksut on dealbreaker.

Pelivalikoimasta pakko mainita etta on aika laaja. Lottoland vetaa sisaan peleja tunnetuilta providereilta niinku Pragmatic Play ja Microgaming, eli laatua loytyy. Tykkasin pyorittaa Book of Deadia paaasiassa ja ihan ok palautuksia. Kolikkopeleja on varmaan satoja ja sit on blackjackia ja rulettia tietenkin. Tosin yks juttu 窶� hakutoiminto ei oo paras mahdollinen, valilla menee aikaa ettiessa.

Livepeleista loytyy Evolutionin livekamaa ja pelattiin Crazy Timea kaverin kaa. Pyorii ihan sulavasti puhelimella, ja se on mulle tarkeeta. Tervetuliaisbonuksesta puhuttaessa 窶� ma sain talletusbonuksen plus freespinneja. Kierratysvaatimus oli about 35-kertainen ja se on normaali. Lue pienella painettu silti etukateen.

Nostot Lottolandilta meni mulle ihan ok. Skrillilla meni pari tuntia ja korttimaksu otti pari paivaa. Ei nopein mita oon nahny mut ei myoskaan hidas. Voit kattoo nykyiset tarjoukset suoraan lottoland jos kiinnostaa. Tukitiimi toimii chatin kautta ja mulle vastattiin ihan nopeesti ku kysyin jotain.

Mobiilipelaaminen pyorii selaimen kautta ilman appin asennusta. Saitti aukeaa hyvin eika patkimista oo moitteetta. Lisenssi on kunnossa eli silta osin ok. Ainoo pieni miinus on et suomenkielista tukee ei taida olla, mut kylla silla parjaa. Kyl ma jatkan pelaamista siella ainaki toistaseks.

Click:
返信
戻る 新 最初 古 HOME
Cool Shot! Ver. 4.1 CoolandCool